Cliëntenparticipatie Cliëntenparticipatie

Een van de drijfveren van 1nP is tevreden cliënten die goede zorg ontvangen; doelmatige zorg, van hoge kwaliteit. Het bewaken van kwaliteit en het bevorderen hiervan is verankerd in onze processen en maakt onderdeel uit van ons dagelijks werk. Zo zijn 1nP zorgprofessionals betrokken bij elkaars dagelijks werk, beoordelen ze elkaars werk onder andere in uw (geanonimiseerde) dossier en denken met elkaar mee in diverse fasen van uw zorgtraject. Uw rechten om deze zorg te ontvangen staat beschreven in dit document 7 rechten voor de cliënt in zorg, uw plichten leest u hier naast rechten ook plichten.

 

1nP stelt uw mening erg op prijs. Wij staan open voor alle vormen van feedback.

Heeft u een tip, een klacht, een compliment of een wens laat het ons weten. u mag daarvoor contact opnemen met het secretariaat van 1nP via secretariaat@1np.nl.

 

Daarnaast beschikt 1nP over een cliëntenraad die actief met ons beleid meedenken. Zij komen regelmatig bijeen om te vergaderen al dan niet in aanwezigheid van de Raad van Bestuur van 1nP. Wilt u meer weten over de cliëntenraad? kijk dan bij ‘Over ons’ en dan specifiek naar de tegel Cliëntenraad 1nP.